1034 realizacje opublikowane przez 401 agencji
Portfolia polskich agencji interaktywnych i webmasterów. Obejrzyj realizacje z Twojej branży i wybierz ofertę najlepszej agencji interaktywnej. tworzenie stron www, projektowanie stron internetowych
-
-
---
-


Ostatnio dodane pozycje:

+
---

reklama

|
szukanie zapo
-
-
_ -
-  
 
  • Jak wybrać agencję?
  • Jak przyciągnąć zleceniodawców?
  • FAQ

Jak znaleźć najlepszą agencję interaktywną do realizacji zlecenia?


Zarejestruj się w serwisie

Rejestracja trwa kilka minut i nie wymaga podawania danych osobowych. Warto się zarejestrować, żeby uzyskać dostęp do przydatnych funkcjonalności, opisanych niżej.

Obejrzyj realizacje w swojej branży
Po zalogowaniu Twoja branża będzie wyróżniona w katalogu realizacji na czerwono, dzięki czemu nie będziesz jej długo szukać.
Po wejściu do branży zobaczysz listę realizacji wykonanych dla klientów z tej branży, domyślnie posortowaną według daty pojawienia się w serwisie. Sortowanie możesz zmienić według uznania.
W szczegółach realizacji możesz obejrzeć zrzuty ekranu, klikając na ich miniaturki. Możesz też użyć linku, żeby obejrzeć daną realizację na żywo.

Zbuduj listę ulubionych
Każdą realizację, która Ci się podoba, możesz dodać do ulubionych - dzięki temu łatwo ją później znajdziesz wśród setek realizacji znajdujących się w serwisie.

Wyślij zapytanie
Jeżeli jakaś realizacja podoba Ci się na tyle, że zechcesz poprosić jej wykonawcę o złożenie oferty, możesz wejść do szczegółów agencji klikając jej nazwę. Znajdziesz tam opis firmy, jej dane adresowe z lokalizacją pokazaną na mapie oraz listę wszystkich realizacji.

Wykorzystaj powiadomienia
Jeżeli chcesz być na bieżąco z tym, co się dzieje w Twojej branży, dodaj ją do listy powiadomień. Od tego momentu, za każdym razem kiedy w tej branży pojawi się nowa realizacja, dostaniesz e-mail z powiadomieniem.

Wyszukiwanie zaawansowane
Za pomocą wyszukiwania zaawansowanego możesz zawęzić pole poszukiwań nie tylko do wybranej branży ale również do typu realizacji. Jeżeli poszukujesz wykonawcy prezentacji multimedialnej lub identyfikacji wizualnej, nie ma sensu oglądać zrealizowanych np. bannerów.

Agencje według lokalizacji
Jeśli ważny dla Ciebie jest częsty bezpośredni kontakt z pracownikami agencji, być może zechcesz poszukać wykonawcy tylko w swojej okolicy.
Wchodząc do katalogu agencji możesz ograniczyć wyświetlane agencje do tych z własnego województwa - lub wpisując nazwę miejscowości wyświetlić wyłącznie agencje z sąsiedztwa.
Lista agencji zawsze domyślnie posortowana jest według ilości opublikowanych realizacji. Czyli na początku listy znajdują się wykonawcy mający najwięcej prac na swoim koncie.

Przygotowanie zapytania
Jeżeli to Twój pierwszy raz, to może zechcesz skorzystać z pomocy przy przygotowywaniu briefu dla agencji.
Polecamy bezpłatny kurs e-mailowy "Jak dobrze zdefiniować wymagania do strony WWW?


 


Jak uzyskać zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów?


Załóż konto w serwisie

Pierwszy krok to rejestracja, której wynikiem będzie pojawienie się Twojej firmy w katalogu agencji.
Podczas rejestracji nie są wymagane żadne dane osobowe - za to potrzebne będą dokładne dane firmy. Warto też przygotować logo (w formacie GIF, JPG lub PNG), bez którego agencja na liście będzie wyglądała nieciekawie.
Pamiętaj, żeby podać firmowy adres e-mail - klient, który chce wysłać zapytanie do kilku agencji raczej nie będzie miał czasu, żeby do nich dzwonić. Nie obawiaj się - e-mail będzie wyświetlany na stronie w sposób uniemożliwiający zeskanowanie go przez spamerskie roboty.

Opublikuj jak najwięcej realizacji
Potencjalni klienci szukają wykonawców najpierw przeglądając realizacje ze swojej branży. Im więcej branż będzie zawierać Twoje realizacje, tym większe prawdopodobieństwo, że klient trafi do Ciebie.
Ważny też jest fakt, że w katalogu agencji firmy domyślnie są posortowane według ilości realizacji. Im więcej realizacji - tym wyżej.
Pamiętaj, że większość ludzi jest wzrokowcami. Jeżeli Twoje realizacje nie będą zawierały ilustracji, to nie licz, że przyciągną zleceniodawców.

Promuj swoje realizacje
Jeżeli chcesz się upewnić, że Twoja realizacja będzie wyświetlana w początkowej części listy w danej branży lub w wynikach wyszukiwania, możesz zamówić dla niej wyróżnienie. Wystarczy kliknąć "promuj tę realizację" przy wybranej pozycji - a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami.
Żeby jeszcze mocniej wypromować wybraną realizację, możesz zamówić promocję na stronie głównej. Miniaturka realizacji, jej tytuł oraz informacja o Tobie i kliencie będą wyświetlane w czerwonym module na stronie głównej - na zmianę z innymi promowanymi w ten sposób realizacjami. Zobaczysz, jak nagle podskoczą statystyki.

Promuj swoją agencję
Również na liście agencji Twoja firma może się znaleźć dużo wyżej, jeżeli zamówisz jej promocję. Niezależnie czy będzie to lista agencji z wybranego województwa czy miejscowości  - Twoja agencja będzie wyświetlana w początkowej części listy i będzie wizualnie wyróżniona.

Regularnie publikuj nowe realizacje
Najnowsza realizacja zawsze zyskuje darmową promocję, ponieważ pojawia się na stronie głównej. Później przez jakiś czas widoczna jest na liście najnowszych realizacji. Poza tym - każda kolejna realizacja to o jedno wystąpienie w katalogu więcej, może oznaczać również pojawienie się w kolejnej branży a może nawet awans na liście agencji (domyślnie sortowanej według ilości realizacji).

Obserwuj statystyki
Dzięki systemowi statystyk widzisz dokładnie, jak popularna jest Twoja agencja i Twoje realizacje. Ile osób przeszło z Interacty na Twoją stronę firmową a ile kliknęło na adres e-mail, żeby wysłać zapytanie.
Nie jesteś zadowolony z popularności Twoich realizacji lub agencji? Skorzystaj z narzędzi do ich promowania.

 


FAQ (odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania)


Co to za serwis i do kogo jest skierowany?

Interacta.pl to platforma gromadząca w jednym miejscu portfolia polskich agencji interaktywnych. Serwis skierowany jest do dwóch grup użytkowników:
 a) pracowników marketingu i innych osób poszukujących wykonawcy serwisu internetowego lub innego produktu interaktywnego;
 b) agencji interaktywnych i webmasterów-freelancerów zainteresowanych nowymi zleceniami.
Potencjalni zleceniodawcy mogą w jednym serwisie obejrzeć portfolia wielu agencji, porównać realizacje z wybranej przez siebie branży i na tej podstawie wybrać wykonawcę - lub zaprosić kilka firm do konkursu.
Agencje interaktywne mają możliwość zaprezentowania swoich osiągnięć i dotarcia do potencjalnych klientów na takich samych szansach, niezależnie od tego, jak dużo są w stanie wydać na pozycjonowanie.

Jak założyć konto?
Po kliknięciu linku "Rejestracja", znajdującego się nad modułem logowania, zobaczysz dwa duże przyciski służące do wyboru rodzaju zakładanego konta.
Wybierz "Oglądający" jeżeli chcesz przeglądać realizacje z punktu widzenia potencjalnego klienta. Jeżeli reprezentujesz agencję interaktywną, lub jesteś webmasterem-freelancerem - wybierz "Agencja interaktywna".
Po wypełnieniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą link służący do aktywacji konta.

Ile mogę opublikować realizacji?
Nie ma ograniczenia. Każda agencja może opublikować dowolną ilość swoich realizacji.

Na jak długo publikowane są realizacje?
Bezterminowo. Realizacje nie znikną po określonym czasie, pozostaną w katalogu tak długo, jak długo będzie działał serwis.

Dlaczego niektóre realizacje mają jaśniejsze tło i znajdują się na początku listy niezależnie od wybranego sortowania?
Autorzy tych prac wykupili usługi promowania realizacji, dzięki czemu ich prace są bardziej widoczne.

Co to są Ulubione?
Ulubione to zarządzana przez Ciebie lista realizacji, które się Tobie podobają. Możesz swobodnie dodawać do niej realizacje oraz usuwać je z listy.
Aby dodać realizację do ulubionych, skorzystaj z linku "dodaj do ulubionych" widocznego na liście realizacji oraz w jej szczegółach, jeżeli jesteś zalogowany.

Co to są Powiadomienia?
Powiadomienia to lista branż, które Cię interesują. Jeżeli dodasz daną branżę do powiadomień, to za każdym razem, kiedy pojawi się w niej nowa realizacja, otrzymasz e-mailem powiadomienie.
Aby dodać branżę do listy, wejdź do katalogu (/katalog), następnie do interesującej Cię branży i kliknij link "powiadamiaj o nowych realizacjach w tej branży".

W jaki sposób mogę uzupełnić zapas punktów na moim koncie?
Kliknij w aktualny stan konta - zobaczysz rozwijaną listę z pakietami punktów. Im większy pakiet, tym więcej gratisowych punktów - albo inaczej: tym niższa cena za 1 punkt.
Po wybraniu pakietu pojawi się pytanie o formę płatności i nastąpi przekierowanie do systemu płatności on-line. Po poprawnie zautoryzowanej płatności ilość punktów na koncie wzrośnie o wybraną liczbę. Faktura VAT zostanie wysłana pocztą.

Dlaczego na liście moich realizacji, niektóre prace mają inne tło?
Jasnoszarym kolorem tła wyróżnione są realizacje, dla których obecnie aktywne są usługi promowania. Jeżeli wejdziesz w szczegóły tej realizacji, na dole strony zobaczysz listę aktywnych usług.

Czy dla jednej realizacji mogę zamówić kilka usług promowania jednocześnie?
Tak. Ale nie można kupić kolejnej usługi tego samego typu przed upływem jej ważności. To znaczy, że jeżeli kupisz np. wyróżnienie w branży na 6 miesięcy, to kolejne miesiące będzie można dokupić dopiero po upływie tego okresu.

Czy mogę używać HTML lub BBCODE w opisach realizacji?
Nie. To miejsce na zwykły opis tekstowy.

Masz pytanie, na które nie ma tutaj odpowiedzi?
Zadaj je nam za pomocą formularza kontaktowego.

  

     
szukanie zaawansowane przypomnienie hasła wyloguj się
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij