1034 realizacje opublikowane przez 401 agencji
Ponad 2,5 miliona odsłon, zasięg serwisu zwiększony o 870% to tylko niektóre ze wskaźników potwierdzających sukces kampanii zrealizowanej na potrzeby portalu społecznościowego studi.net przez Immersum
Kampanię zrealizowano na zlecenie niemieckie
-
-
---
-


Ostatnio dodane pozycje:

+
---

reklama

|
szukanie zapo
-
-
_ -
 
-

Kocham Cię - jesteś w TV, nie wierzysz?

 
  klient: Studi.net
agencja interaktywna: Immersum Eksperci Marketingu Wirusowego
branża: Serwisy i portale internetowe
typ publikacji: microsite
data publikacji: 2007-09-01
w bazie od: 2008-09-05
videownia.pl/
   
  Ponad 2,5 miliona odsłon, zasięg serwisu zwiększony o 870% to tylko niektóre ze wskaźników potwierdzających sukces kampanii zrealizowanej na potrzeby portalu społecznościowego studi.net przez Immersum Kampanię zrealizowano na zlecenie niemieckiej spółki Advanced Media. Celem kampanii było zdobycie nowych, polskojęzycznych użytkowników, wywołanie zainteresowania portalem wśród studentów, a tym samym zwiększenie rozpoznawalności marki w grupie docelowej. Przy wciąż nasycającym się rynku portali społecznościowych agencja Immersum stanęła przed wyzwaniem wykorzystania takich narzędzi internetowych, które zarówno pobudziłyby zainteresowanie, jak i zyskały przychylność świadomej i obeznanej z nowymi trendami grupy docelowej. Po zdefiniowaniu celu i potrzeb grupy docelowej, Agencja zdecydowała się na zaangażowanie odbiorców, poprzez stymulację ich zainteresowania własną osobą. Immersum przygotowała dwa rodzaje spersonalizowanych filmów video, stylizowanych na telewizyjne newsy, stronę internetową imitującą portal z plikami video, oraz dwie osobiste strony internetowe z blogami użytkowników Studi.net. Ofiarą kampanii, mógł zostać każdy, kto otrzymał maila, wygenerowanego przez znajomą osobę. Spersonalizowana treść informowała odbiorcę o rozpoznaniu go w programie telewizyjnym i kierowała na stronę videownia.pl (imitację portalu z popularnymi plikami video). Bohaterem filmu video był sam odbiorca (student lub studentka), a historia przedstawiana w materiale filmowym wzbudziła tak duże zainteresowanie internautów, że niemal 50% adresatów zaspokoiło własną ciekawość poszukując dodatkowych informacji na specjalnie przygotowanych blogach (kinga.studi.net & kamil.studi.net). Efekty kampanii przekroczyły oczekiwania klienta. Mimo, że grupę docelową stanowili jedynie studenci, wyniki porównywalne są z wynikami kampanii o zasięgu globalnym, kierowanymi do znacznie szerszych grup docelowych. Zgodnie z danymi publikowanymi przez Alexa.com (screeny poniżej), kampania dla portalu Studi.net przygotowana przez Agencję Immersum była kampanią o największym zasięgu, intensywności i czasie trwania spośród przeprowadzonych dotąd kampanii wirusowych w Polsce.
 
 
    
     wykop
     
szukanie zaawansowane przypomnienie hasła wyloguj się
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij